In a fabricazione muderna, e piastre d'acciaio Q355 sò largamente aduprate in a custruzzione, i ponti, a custruzzione navale è altri campi per via di e so eccellenti proprietà meccaniche è a so bona saldabilità. Per sfruttà pienamente i vantaghji di e piastre d'acciaio Q355, a scelta di una fresatrice ad alta efficienza hè particularmente impurtante.
Questu articulu discuterà e caratteristiche, i vantaghji è l'impurtanza di Q355.piastra d'acciaiubordufresatricein applicazioni pratiche.
Caratteristiche di a macchina di smussatura di piastre d'acciaio Q355
A macchina per bisellatura di lamiere d'acciaio Q355 hè specificamente cuncepita per a trasfurmazione di lamiere d'acciaio Q355 è hà e seguenti caratteristiche significative: Machinazione d'alta precisione: A fresatrice adotta a tecnulugia CNC avanzata, chì pò ottene un tagliu d'alta precisione è assicurà chì a dimensione è a forma di ogni lamia d'acciaio soddisfinu i requisiti di cuncepimentu. Capacità di taglio putente: A durezza è a resistenza di e lamiere d'acciaio Q355 richiedenu chì e fresatrici abbianu capacità di taglio putenti per pudè trasfurmà lamiere d'acciaio spesse. Multifunzionalità: A muderna macchina per bisellatura di lamiere d'acciaio Q355 pò micca solu eseguisce a fresatura, ma ancu a perforazione, a maschiatura è altre operazioni di machinazione, ciò chì migliora assai l'efficienza di a produzzione. Cuncepimentu centratu nantu à l'omu: Parechje fresatrici sò dotate di interfacce uomo-macchina, chì sò simplici è faciuli da capisce, riducendu a soglia tecnica per l'operatori.
Introduzione di u casu
Una certa impresa di trasfurmazione meccanica, macchine per custruzzione è fabricatore di macchine industriali.
Bisognu di trattà u bisellu per a piastra d'acciaio à u carbonu Q355
U bisellu necessariu hè una piastra di 16 mm di spessore senza cucitura centrale lasciata in u mezu, è una scanalatura cù una prufundità di 8 mm è un angulu di 45 gradi in cima è in fondu,
Raccomandatu l'usu di TMM-100Kpiattu bisellaturamacchina
TMM-100Kfresatrice di bordi, doppia elettromeccanica d'alta putenza, mandrinu è velocità di camminata regulabili per cunversione di doppia frequenza, pò esse aduprata per a trasfurmazione di l'acciaiu, u ferru cromatu, l'acciaiu à granu finu, i prudutti in aluminiu, u rame è varie leghe. Principalmente aduprata per operazioni di trasfurmazione di scanalature in industrie cum'è macchine per a custruzzione, strutture in acciaio, recipienti à pressione, navi, aerospaziale, ecc.
Visualizazione di l'effettu di trasfurmazione in situ:
Durante u trattamentu, hè pussibule di creà e scanalature superiori è inferiori in una volta.
Data di publicazione: 12 di ghjennaghju di u 2026